Mitel & Unify Tümleşik İletişim Sistemleri

DVA Telekomünikasyon; Mitel’in katma değerli ürün dağıtıcısıdır.

Unify, 30 Eylül 2023 itibari ile Mitel bünyesine katılmıştır.

Mitel

Mitel, küresel çapta iletişim çözümleri sunan bir pazar lideridir. Yaklaşık 50 yıl önce, işletmelerin ve hizmet sağlayıcılarının bağlantı kurmalarına, iş birliği yapmalarına ve müşterilerine yenilikçi hizmetler sunmalarına yardımcı olmak amacıyla kurulmuştur. Bugün, 100’den fazla ülkede iş kullanıcılarına hizmet veren Mitel’in inovasyon ve iletişim uzmanları, işletmelerin modern iletişim ihtiyaçlarını karşılamaya devam etmektedir.

30 Eylül 2023’te Mitel, Unify’ı bünyesine katmıştır (Basın Bülteni). Bu birleşmeyle birlikte 80 milyondan fazla kullanıcıya ve 5.500’ün üzerinde bayi, hizmet sağlayıcı, teknoloji ve stratejik iş ortakları topluluğuna sahip güçlü bir ekosistem oluşturulmuştur. Genişleyen ürün portföyü ve gelişmiş hizmet ağı, organizasyonların iletişim sistemlerini modernize etmelerine ve evrilen iş dünyasının dinamik ihtiyaçlarına uyum sağlamalarına yardımcı olmaktadır.

Bu birleşme, çözüm ortakları için daha geniş bir ürün yelpazesi, kapsamlı müşteri hizmetleri ve iş büyümesini destekleyen yeni iş birlikleri sunarak önemli fırsatlar yaratmaktadır.

Tümleşik İletişim Çözümleri

Daha önce Siemens Enterprise Communications olarak bilinen Mitel, dünyanın en büyük iletişim yazılım ve hizmet sağlayıcılarından biridir. Farklı ağlar, cihazlar ve uygulamaları tek bir çatı altında birleştirerek, işletmelere kolay kullanımlı ve güçlü tümleşik iletişim çözümleri sunar. Bu sayede iş birimlerinin verimli, kesintisiz ve etkileşimli bir iletişim deneyimi yaşaması sağlanır.

Siemens’in köklü mühendislik mirasını taşıyan Mitel ürünleri, Global 500 listesindeki şirketlerin %75’inde tercih edilmektedir. Dayanıklılık, yenilikçilik, açık standartlar ve güvenlik odaklı çözümlerimiz, kurumların iletişim altyapılarını modernize etmelerine yardımcı olur. Mitel’in küçük ve orta ölçekli işletmeler için geliştirdiği çözümlerden, yüksek kullanıcı kapasiteli kurumsal sistemlerine kadar tüm ürünlerinde Unified Communications (Tümleşik İletişim) teknolojisi kullanılmaktadır. İş süreçlerinizi basitleştirerek müşterilerinize esnek ve gelişmiş deneyimler sunabilirsiniz.

Mitel’in çok kanallı Müşteri Deneyimi (CX) çözümleri, işletmelerin müşterilerine etkileşim yönlendirme, self-servis IVR, performans analitiği, gerçek zamanlı paneller ve iş gücü optimizasyon araçları gibi gelişmiş özelliklerle üst düzey bir deneyim sunmasını sağlar.

Müşteri memnuniyetini artıran bu çözümler, farklı iletişim kanallarını entegre ve akıllı bir şekilde yöneterek, işletmelerin hızlı, verimli ve kişiselleştirilmiş hizmet sunmasına yardımcı olur. Gerçek zamanlı analiz ve optimizasyon araçları sayesinde ekip performansını iyileştirirken, otomatik süreçler ile operasyonel verimliliği artırabilirsiniz.

Sunduğumuz diğer ürün ve hizmetlerimizi incelediniz mi?